باشگاه کونگ فو توآ عقاب کردستان

باشگاه کونگ فو توآ عقاب کردستان

باشگاه کونگ فو توآ عقاب کردستان

باشگاه کونگ فو توآ عقاب کردستان

باشگاه کونگ فو توآ عقاب کردستان
::::: باشگاه کونگ فو توآ عقاب کردستان:::::

معبد یعنی نیایشکاه ، جایی که یک توآ کار نیایش به تن می کند. مکانی که در آن ذره ذره وجودش را می شناسد ، ضعفهایش را می بیند و با تلاش و عرق ریختن در آن پایگاه اندیشه را استوار نموده تا در آن به جستجوی خویش نشیند و این است که آنجا را تبدیل به مکانی مقدس می سازد .
یک کونگ فو توآ کار راستین نیازی به خود نمایی ندارد ، نیازی به دست زدن و اثبات خویش ندارد .
برای همین است که کونگ فو توآ را راه دانایی می خوانند .
بدانید ، کسانی که پیش از شناخت خویش در تلاشند خود را به دیگران بشناسانند هنوز خام هستند و در اندیشه باز نشده اند.
نویسندگان
كانال آپارات
كانال تلگرام
آخرین نظرات

کیتو در کانگ فو توآ به ضربه مستقیم پا از جلو گفته می شود و اولین تکنیک پایی است که همراه می آموزد.نکته ای که بسیار با اهمیت است اینکه تمامی تکنیک های کانگ فو توآ توام با دوران بوده و در مدارهای هندسی اجرا می گردند،لذا حتی ضربه ای مانند کیتو نیز باید همراه با دوران در ناحیه کپل و زانو اجرا شود . یعنی هم از نیروی مستقیم و هم نیروی دورانی استفاده نمود(امری که در عمل زیاد جدی گرفته نمی شود):

در معنا: کیتو را می توان به دو صورت تفسیر نمود یکی از جنبه ضربه ای که نواخته می شود و این ضربه ای سهمگین و نهیبی است به دشمن نادان و حریف متجاوز که تو کیستی که در برابر حق عرض اندام نمایی؟

دوم جنبه خود سازی و درونی آن است که همراه با هر ضربه بایستی سفری به درون خود کند و از خود بپرسد که کیست و درکجای این عالم قرار دارد و بدین سان پرسش از خود را آغاز نماید.

اصولاً تمامی تکنیک ها در کانگ فو توآ‌ بر مبنای چنین فلسفه ای بنیان شده اند. و بیان این فلسفه ها توام با اجرای ضربه و آموزش تکنیک توسط راهدان تلنگری به ضمیر ناخود آگاه همراه است و رفته رفته همراه در می یابد که هدفی فراتر از یاد گرفتن چند ضربه دست و پا در میان است.

نظرات  (۱)

با سلام
مطالب خیلی خوبی دارید ولی در زدن ضربه کیتو بعد از اینکه پا باز می شود باید دوباره خم شود (بعد از ضربه سوم شکل )

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی